woensdag 16 januari 2013

Hoera weer een jaartje erbij

Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn kaart zien die ik voor
Joy! crafts heb gemaakt.
Ik heb in december een mal (1201-0049) van Lin&Lene gewonnen,
en de opdracht was om in Januari gastdesigner van hun te zijn en
om 2 kaarten voor hun te maken met de gewonnen mal.
Te zien bij al de reactie's die ik op mijn kaart heb gekregen
is het goed gelukt.
Voor deze kaart heb ik de volgende Joy! dingen gebruikt.
 
 Lin&Lene mal 1201-0049 
Swirl 6003-0001
Blaadjes 6003-0001
Bloemetjes 6002-0024
Het hekje is van Marianne Design. 
 
 
Ik heb de kaart afgemaakt met een mooie bedel.
 

Ik wens jullie een fijne dag.

Groetjes Linda

Ps: Hier nog een link naar het blog van Joy! crafts waar mijn
kaart op staat.

 


1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart, je hebt super kleuren
    gebruikt, en er zijn veel leuke details op te
    zien, een toppertje !

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen