dinsdag 9 april 2013

Van harte beterschap

 
Vandaag laat ik jullie een beterschapskaartje zien.
 
Ik heb voor dit kaartje designpapier gebruikt uit
het pretty paper bloc "Beautiful butterflies"
Ik heb de ronde mal 6003-1004 van Noor! design gebruikt.
Hierop heb ik een craftables CR1213 met klimopblaadjes geplakt.
Het 3d plaatje komt van een knipvel van Amy design.
 

De bloemetjes 6002-0024, blaadjes 6003-0001
en swirl 6003-0008 zijn van Joy! crafts.
De label CR1212 heb ik uitgestanst en hier een
tekst "Van harte beterschap" CS0852 opgestempeld.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain"
 
Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden,
ik zou het dan ook leuk vinden als je een reactie achterlaat.
 
Een fijne dag !!!
 
Groetjes Linda

6 opmerkingen:

  1. Mooie blauwe kaart en de bloemen zijn prachtig!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Linda, wat een supermooie kaart! De kleuren, het lieve vogeltje, helemaal top!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Linda, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, en je heb deze schitterende mal gebruikt, ik vind het vogeltje ook erg leuk.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Linda, het vogeltje in de hoek, super!

    BeantwoordenVerwijderen