woensdag 26 juni 2013

Kerstige Groetjes

 
De zomer is dan afgelopen vrijdag officieel begonnen,
maar wij als kaartenmaak(st)ers weten dat je niet vroeg genoeg met
kerstkaarten kan beginnen om ze op tijd af te hebben.
is het toch ook wel weer leuk.
 
Ik heb deze kaart gemaakt in de afmeting 15x15 cm omdat de ster vrij
groot is (11.5 cm) en je anders zo weinig ruimte hebt om nog meer
op je kaart te plakken.
 
Als ondergrond heb ik een vierkant uitgesneden uit kraftpapier
Hierop heb ik een designpapier geplakt uit het
Ik heb de mooie ronde mal 6003-1002 van Noor! design gebruikt.
In het midden heb ik designpapier geplakt uit het
Aan de rechterbovenhoek achter de ronde mal heb ik nog een
 label LR0154 van Marianne design geplakt, deze heb ik uitgestanst
uit designpapier uit het pretty paper bloc "Eline's warm winter wishes"
 hieraan heb ik een leuke bijpassende bedel gehangen.
 
 
Ik heb de mooie folding dies ster gebruikt en in het midden
een rondje geplakt deze heb ik uitgestanst met de
Label & tags mal 6002-0145 van Noor! design.
Ik heb hier een clear tekststempel 6410-0005 van Noor! design opgestempeld.
 

Om de kaart af te werken heb ik dit
 mooie bloemetje 6002-0024 van Joy! crafts gebruikt.
En de mooie swirl van Marianne design.
Ik heb een snoesjes plaatje gebruikt van het knipvel snoesjes cold
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain".
 
Ik heb dit kaartje weer met plezier voor jullie gemaakt,
en ben dan ook erg benieuwd wat jullie er van vinden.
 
Ik wens jullie een fijne dag !!!
 
Groetjes Linda


5 opmerkingen:

  1. wauw!! wat een mooie kerstkaart, mooie blauwe tinten bij elkaar.
    Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Linda, de ster vind ik ook erg mooi
    Inderdaad je kunt niet vroeg genoeg beginnen.

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh Linda, ik kwam deze prachtige kaart al tegen bij Kreatrends maar ik wil hier ook nog even mijn complimenten aan je kwijt! Geweldig mooi gedaan!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart weer Linda, prachtige kleuren bij elkaar gezocht!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen