donderdag 10 oktober 2013

Mdf hart


Een poosje geleden was een vriendin van mij jarig, nou had wel een "gewoon"
cadeautje voor haar, maar iets wat je zelf gemaakt hebt is toch eigenlijk
ook wel leuk, daarom heb ik voor haar een mdf hart opgepimpt.
 
Ik heb het hart beplakt met papier uit het pretty paper bloc "Hello sweet baby"
De randen van het hart heb ik daarna beinkt met distress ink "Walnut stain"
 
Ik heb de ronde mal 6003-1002, en aan
 de rechterkant heb ik perkamentrol 6002-0161 geplakt,
deze zijn beide van Noor! design.

 
Ook heb ik deze mooie vlinder 6003-0023 gebruikt,
ik heb er een aantal plakpareltjes opgeplakt.

 

 
Ik heb het hart afgewerkt met leuke roosjes, plakparels,
en het vlaggenlijntje 6002-0101 van Joy! crafts.
Hier heb ik met plakletters "Home" opgezet.
 
Aan de onderkant heb ik nog een franse lelie LR0273 gebruikt.
Het vintage plaatje komt van het knipvel "victorian vintage"
deze zijn beide van marianne design.
 
Mijn vriendin vondt het hart erg mooi, het heeft vast een
leuk plekje gekregen in haar huis, en wat vinden jullie ervan?
 
Groetjes Linda

3 opmerkingen:

  1. Ohhh wat gaaf weer je gepimpte creatie, wat heb je dit mooi gemaakt , helemaal Toppie!.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij dat hart prachtig gepimpt Linda, ziet er echt super uit. Geen wonder dat je vriendin er blij mee is.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen