woensdag 11 december 2013

Een kaartje voor een handige klusser.

 
Vandaag mag ik weer een kaart laten zien op het blog van Kreatrends
Ik heb er voor gekozen om geen kerstkaart te maken, die zie je
al op zoveel blogs, maar een kaart voor een handige klusser.
 
Als ondergrond heb ik een vierkant uitgesneden uit kraftpapier,
Hierop heb ik designpapier gebruikt uit het pretty paper bloc " All for the men"
Ik heb het schortje uitgestanst uit "spijkerstof". ;-)
Voor het koord (om de nek) en om hem te "strikken" heb ik jute touw gebruikt,
dit heb ik gedraaid en het daarna dubbel gedaan.
Voor het zakje heb ik het binnenste gedeelte van het malletje
overgetekend op wit cardstock, zo heb je een zakje zonder kartelrandje,
dit is toch leuker op een mannenkaart.
Bovenaan het zakje heb ik nog een stukje "spijkerstof" geplakt.
Met een bruine stift heb ik nog stik-steekjes getekend.

 
In het zakje heb ik een schroevendraaier, nijptang en een hamer gedaan.
 
 
Aan de rechterkant heb ik nog een zaag en kwast geplakt.

 
Aan de rechterbovenkant heb ik deze mooie rozet gebruikt,
deze heb ik uitgestanst uit wit cardstock,en bewerkt
 met distress ink "walnut stain", toen het papier nog in de mal zat,
 dan komen de geëmboste delen mooi uit.
Daarna heb ik er de tekst handyman opgestempeld.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink.
 
Alle gekleurde woorden zijn artikelen die ik heb gebruikt,
ik heb ze direct gelinkt met de webwinkel.
Mocht je gewoon even willen snuffelen in de winkel klik dan hier.
 
Ik heb dit kaartje weer met veel plezier voor jullie gemaakt,
en hoop jullie weer op ideeen te hebben gebracht.
 
Een fijne dag !!!
 
Groetjes Linda
 


10 opmerkingen:

  1. Wat een supergave kaart Linda!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere mannenkaart erg leuk gedaan die schort in spijkerstof.
    wat leuk dat je de schort voor verschillende doeleinde heb gebruikt op je kerstuitnodiging is tie ook erg leuk.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie mannenkaart, Linda.
    En wat leuk om het schort eens op deze manier te gebruiken, meestal denk je bij een schort aan keuken en koken, maar zo kan het dus ook. Super leuk idee.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart en prachtig dp met een mooie combi van de versiersels! Echt een toppertje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige stoere kaart heb je gemaakt Linda, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi LInda. Wat een prachtige stoere mannen kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, Linda. Heel gaaf gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Linda, lekker stoer.
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke stoere kaart !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen