vrijdag 6 december 2013

Kom je eten?


Vandaag plaats ik mijn 100e bericht op mijn blog,
wie had dit een jaar geleden kunnen denken, ik niet.
Ik vind het altijd zo leuk dat jullie even komen kijken, en
de reactie's die jullie steeds achterlaten.
 
Het kaartje dat ik dit keer aan jullie laat zien, zou je kunnen gebruiken,
om mensen uit te nodigen die met kerst bij je komen eten.
Ik heb een plaatje gebruikt van een knipvel van Yvonne creations.
 
Als ondergrond heb ik rood en groen cardstock gebruikt,
 en hier heb ik vierkanten van gesneden.
Daarop heb ik designpapier gebruikt uit het
 Pretty paper bloc "Warm winter wishes"
 
Ik heb het schortje CR1246 uitgestanst uit wit cardstock.
Het zakje en het randje bovenaan uit rood cardstock.

 
Ik heb het hulstblaadje met besjes LR0127 gebruikt op het schortje.
Als je goed hebt gekeken is het schortje zo hetzelfde als op het plaatje. ;-)

 
Aan de linkerkant heb ik nog een label CR1212 geplakt, en hier met
witte plakletters de tekst " Kom je eten? " geplakt.
 
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "walnut stain"
 
Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.
 
Ik wens jullie een fijn weekend !!!
 
Groetjes Linda

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 100ste berichtje!!!! En een parachtige kaart om het te vieren.Leuk dat de hulst op het schort het zelfde is als op het plaatjes.
    Super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, dat schortje zou je zo voor willen doen zo echt kerst.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie wil zo'n kaartje nou niet ontvangen ? Wat een mooie gezellige kaart !
    Proficiat met je 100e berichtje, hoe leuk is dat ☺
    Een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Linda!
    Gefeliciteerd met je 100e bericht!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 100ste blogbericht, helemaal leuk en wat een superleuke kaart heb je gemaakt linda, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, Linda. Leuke details en echte kerst kleuren. Gefelicteerd met je 100ste bericht.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen