vrijdag 28 maart 2014

Theepot


Vandaag is mijn zusje jarig, ik had "nog" niets gemaakt voor haar, 
maar ja als creatieve zus "moet" dat wel vind ik ;-)
Dus gisteren maar "snel" even deze mooie theepot gemaakt.
Ik heb de theepot-mal van Dutch Doobadoo 470.713.500, overgetrokken
op roze cardstock, daarna netjes uitgeknipt.
Ook op designpapier heb ik de mal overgetrokken en ook deze uitgeknipt.
Ik heb de randen bewerkt met distress ink "walnut stain" 
Achter het gat in het midden van de pot
 heb ik een stukje transparante sheet geplakt.


Aan de rechterkant heb ik een paar roosjes gebruikt, en een bijpassende bedel.
Uit wit cardstock heb ik een label CR1212 gestanst, 
en hier met de ronde stempels 6410-0005 van Noor! design een tekst opgestempeld.


Ik heb een paar theezakjes verpakt in een zakje, en deze 
leuk versierd, met designpapier en een leuk plaatje van studio light.
Dit zakje heb ik "in" de theepot gestopt.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, mijn zusje vond hem in
ieder geval super leuk.

Ik wens jullie een fijn weekend !!!

Groetjes Linda

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, een klein kadootje.
    Mooie kleurtjes ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Linda, wat een superleuk kadootje heb je zo.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zus, de theepot die je voor haar hebt gemaakt
    is heel erg mooi zeg ☺
    Gezellig en fijn weekend ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit schitterend gemaakt Linda voor je zus, ik vind het helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gave theepot joh! daar wil ik wel een bakkie uit! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen