donderdag 3 april 2014

Welcome little one


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien, dat ik gemaakt heb voor kreatrends.
Gisteren stond het daar al op het blog, 
maar ik wil hem jullie hier ook nog even laten zien.

Als ondergrond heb ik kraftpapier gebruikt, met daarop designpapier uit het 
pretty paper bloc " Eline's buitenhuis - beach house"
In het midden van de kaart heb ik de mooie vierkante mal van Gerti gebruikt.
Deze heb ik uitgestanst uit gebroken wit cardstock,
 deze heb ik op designpapier geplakt.
Aan de linkerkant van de kaart heb ik de tekst "baby" geplakt,
 deze heb ik uitgestanst uit blauw cardstock.


Aan de rechterkant heb ik deze schattige voetjes gebruikt, 
ik heb ze uitgestanst uit wit cardstock, 
en  bewerkt met distress ink "walnut stain", toen ze nog in de mal zaten.


Uit kraftpapier heb ik dit grappige treintje gestanst,
en ook bewerkt met distress ink...zo worden de geemboste
delen goed zichtbaar. 


In het middelste karretje heb ik dit schattige "badeendje" gezet.
Het is de "rammelaar" van Marianne design, ik heb er alleen de "ring"
afgeknipt, zo kun je het eendje ook los gebruiken.
In het midden heb ik nog de tekst " welcome little one", en een "poststempel"
gebruikt, deze zijn van Joy! crafts 6410-0032.

Hieronder staan de artikelen die ik voor dit kaartje heb gebruikt.

6002/0313 Joy! snijmal vierkant bloem Gerti Hofman   LR0308 Creatables snij- embossingmal Train   LR0307 Creatables snij- embossingmal Rattle   LR0305 Creatables snij- embossingmal Feet   LR0217 Creatables snij- embossingmal tekst Baby

PB7043 Pretty Papers Bloc: Beach House   Kraft papier 15 x 30 cm.   

Ik heb dit kaartje weer met plezier voor jullie gemaakt, en hoop 
dat ik jullie weer op ideeen heb gebracht.

Een fijne dag !!!

Groetjes Linda

6 opmerkingen:

  1. Stoere babykaart! Echt heel leuk.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda, dit is ook weer een mooie babykaart. Prachtige combi van de mallen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is weer een schatje geworden hoor. Leuk dat treintje en die voetjes zijn ook zooooo lief.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie babykaart Linda, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woww wat een mooi kaartje, ik vind hem super ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen