woensdag 17 december 2014

Opkikker-tasje


Vandaag laat ik jullie een cadeautasje zien.
Ik heb het tasje gemaakt voor een meisje bij Martijn in de klas, 
die afgelopen weekend een ongeluk heeft gehad,
 en daardoor haar been heeft gebroken.
Ze heeft het tasje inmiddels gekregen, en ze was er super blij mee.

Voor het tasje heb ik de card art mal 470.713.007 
van dutch doobadoo gebruikt.
Ik heb de mal overgetekend op kraftpapier, en daarna netje uitgeknipt.
Ik heb het tasje beplakt met designpapier uit het
 pretty paper bloc  " Eline's fresh flowers ".


Uit de voorkant heb ik een ovaal kijkgat geknipt.
Daarvoor heb ik een kikker-plaatje van Yvonne creations geplakt.


Aan de rechterkant heb ik een ronde label CR1212 gehangen.
Met daarop de tekst " Heel veel beterschap - opkikker ".
Deze heb ik er opgestempeld met de 
ronde tekststempels 6410-0005 van Noor Design.
Ik heb er ook nog een kikkertje bij gehangen.
In het tasje heb ik een zakje met kikkersnoepjes gestopt.
Als je daar niet van opkikkerd ;-)
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink " walnut stain ".

Leuk dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Een fijne dag !!!

Groetjes Linda.

1 opmerking: