donderdag 22 januari 2015

Feestje !!!


Dit keer heb ik een vrolijk verjaardagskaartje gemaakt met de 
nieuwe " feest " artikelen van Marianne design.
Als ondergrond heb ik lila cardstock gebruikt.
Het designpapier komt uit het pretty paper bloc " Old Press "
Hier heb ik twee vierkanten van gesneden,
 de gele met een afmeting van 14 X 14 cm, 
en de blauwe met een afmeting van 12,4 X 12,4.
De blauwe heb ik tussen de designfolder gelegd,
en door de stansmachine gedraaid, zo krijg je leuke 
ballonnetjes op je papier geembost.
In het midden heb ik een strook rood geblokt designpapier geplakt.
Het plaatje komt van een knipvel van Marianne design.


Verder heb ik de kaart versierd met cupcakes in verschillende kleuren.
Deze heb ik aan de touwtjes van de ballonnen gehangen, net zoals op het plaatje.
Bovenaan de kaart heb ik de tekst " Feestje " gebruikt.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink " walnut stain "

Hieronder staan de artikelen die ik voor deze kaart heb gebruikt.

DF3412 Embossingfolder Balloons   LR0341 Creatables snijmal mini cake en cupcake   COL1378 Collectables snijmal set balloons 
  PK9120 Pretty Papers Bloc Old Press   3DHM071 Knipvel Snoesjes Balloons & Birthdays   6410/0081 Noor! Design clear stempel Feestje   Distress inkt kussen Walnut Stain

Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen op het blog.
Hopelijk heb ik je weer op een idee gebracht.
Ik heb de kaart met plezier gemaakt.

Groetjes Linda.

4 opmerkingen:

  1. Mooi Linda!
    Super leuk dat je de cupcakes (net als op het plaatje) aan de ballonnen hebt gehangen.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kwou dat ik jarig was, hihihi! Mooi en vrolijk kaartje Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt Linda! Lekker feestelijk met al de ballonnen en de cupcakejes :) .

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda,
    Wat een leuk idee om de cupecakjes aan de ballonnetjes op te hangen, het is een super feestelijk kaartje geworden.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen