woensdag 11 februari 2015

You & Me



Nog een paar dagen, dan is het de dag van de liefde...Valentijnsdag !!!
Daarom heb ik dit leuke cadeautasje gemaakt.

Op rood cardstock heb ik de card art mal 470.713.007
 overgetrokken, en daarna netjes uitgeknipt.
Ik heb het tasje beplakt met designpapier 
uit het pretty paper bloc " Baroque".


Op de achterkant heb ik twee rode harten geplakt, deze heb ik
 overgetekend met de card art mal.
Ik heb er met witte plakletters " You & Me " opgeplakt.


Op de voorkant heb ik een mooie rode roos geplakt.
Aan de rechter-bovenkant heb ik een
 ronde stempel van Noor! design gebruikt.
Om het helemaal af te maken heb ik aan het tasje
 een leuke bedel van twee hartjes gehangen.


In het tasje heb ik chocolade hartjes gestopt,
deze heb ik in een kaartenzakje gedaan,
en heb het zakje dicht gedaan met een jute-touwtje.

Alle randen heb ik bewerkt met distress ink " walnut stain "

Zo heb je toch echt een leuk cadeautje.

Hier onder staan de artikelen die ik voor dit tasje heb gebruikt.


470.713.007 Dutch Doobadoo Box Art tasje   PK9119 Pretty Papers bloc Baroque   6002/0145 Snijmal Noor! Labels & Tags 4   LR0294 Creatables snij-embossingmal Rose   6410/0005 Joy - Noor! Clear tekststempel rond 01

AS194 Zilverkleurige Charms hartjes   Sticker alfabet clippunch wit   Klosje jute touw   Distress inkt kussen Walnut Stain    



Leuk dat je weer even kijkje kwam nemen op het blog.

Groetjes Linda.

2 opmerkingen:

  1. Schitterend doosje Linda! Helemaal in de lijn van "love", dus past echt bij Valentijn! Ook bij je vorige berichten zag ik dit thema terug komen in prachtige creaties, ziet er weer supermooi uit allemaal!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er weer prachtig uit Linda.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen