maandag 21 september 2015

Mevrouw de uil


Vandaag laat ik jullie deze uil zien, 
die ik heb gemaakt met de uilen-mal van Dutch doobabdoo.
Ik heb de mal overgetekend op kraftpapier, en netjes uitgeknipt.
Daarna heb ik de uil mooi beplakt met designpapier.
Dit gaat super makkelijk, want alle delen kun je
 zo overtekenen met de mal.
Ik heb er een vrouwtjes-uil van gemaakt, en heb
er twee strikjes opgeplakt, hiervoor heb ik het strikje gebruikt
dat bij de slabbetjes-mal LR0306 van Marianne design zit.


In de uil past precies een vierkante reep chocola
Bovenaan heb ik een klittenband-rondje geplakt,
 zodat hij open en dicht kan.


Zo heb je toch leuk een klein cadeautje.

Deze artikelen heb ik voor dit uilen-cadeautje gebruikt,
ik heb ze direct gelinkt met de artikelen in de webwinkel:

470.713.584 Dutch Doobadoo Card Art uil   PK9121 Pretty Papers bloc Shabby Chic   8089-0206 Kraft papier 15x30 cm - 300 grams

  creatables LR0306 Bib   6500/0072 klittenbandrondjes


Groetjes Linda.

1 opmerking: