woensdag 11 november 2015

Zullen we gaan schaatsen ?


Het heeft hard gevroren (nou ja bij Don & Daisy dan )  ;-)
Don & Daisy hebben allebei hun schaatsen van zolder gehaald,
en zijn samen lekker naar de ijsbaan gegaan.
Zie die twee eens genieten op het ijs.


Brrr...het is echt koud dus een paar lekkere warme 
handschoenen kun je dan goed gebruiken.

Deze materialen heb ik voor mijn kaartje gebruikt :

Pretty paper bloc " Silver stars " PB7048
Ronde mal LR0317
Handschoenen CR1255
Hulstblaadjes CR1343
Sneeuwkristal CR1252
Stempel " Wishing you a white christmas " COL1370
Knipvel Don & Daisy DDK3221

Groetjes Linda.

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi je winters kaartjes Linda... wat een leuk dat plaatje van de schaatsende Don en Daisy...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met die wantjes erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Heel leuk gedaan, mooi kaartje ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Linda! Wat zijn de plaatjes van Don & Daisy toch schattig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met enige jaloezie kijk ik naar Don & Daisy... Wat lijkt het me heerlijk als je zo kunt schaatsen!
    Jammer genoeg heb ik 5 jaar geleden mijn schaatsen aan de wilgen gehangen ;-)
    Je kaartje is heel mooi geworden Linda. Leuk met die bungelende wanten.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda prachtig deze kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen