donderdag 21 januari 2016

Bedankt voor je vriendschap.


Deze label-kaart met de nieuwe mallen van Marianne design.
Heb ik gemaakt voor Kreatrends.

Ik heb de label uitgestanst uit kraftpapier.
Daarna heb ik op designpapier het binnenste
 gedeelte van de mal overgetekend,
netje uitgeknipt, en opgeplakt.


Op de label heb ik een ronde mal geplakt,
deze heb ik uitgestanst uit het licht roze designpapier.
In het midden heb ik een cirkel van wit cardstock geplakt,
deze heb ik bewerkt met de nieuwe
designfolder " Parels " van Marianne design.


De nieuwe rozen-mal vind ik echt super mooi,
 en jullie?


Ik heb uit kraftpapier nog een label gestanst,
deze heb ik achter de andere label vast gemaakt met een jutetouwtje.
Om het helemaal af te maken heb ik er
 nog twee kleine labeltjes bij gehangen.
Deze zitten bij in de verpakking van de grote label.
Op het hartje heb ik de tekst
" Bedankt voor je vriendschap " gestempeld.

Hieronder staan de artikelen die ik heb gebruikt,
ik heb ze direct gelinkt met de artikelen in de webwinkel : 

CR1353 Craftables snijmal Label XL en labels XS   LR0317 Snijmallen Creatables Petras circle and Crown   LR0398 Creatables snijmal Build a Rose   

PK9130 Pretty Papers Bloc Country StyleDF3424 Designfolder embossingfolder Parels   6410-0010 Noor! clear stempel teksten divers  02


Groetjes Linda.

4 opmerkingen:

  1. Prachtige labelkaart in mooie frisse kleuren heel leuk Lnda.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Linda!
    Wat zijn ze toch leuk die nieuwe materialen van MD!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda.
    Wat een leuk label/kaart is het geworden en wat een mooie nieuwe materialen.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk label Linda.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen