donderdag 28 januari 2016

Hoera...15 jaar !!!


Afgelopen zondag was een nichtje van mij jarig.
Ze is 15 jaar geworden.
Ik heb voor haar deze leuke label gemaakt,
 met de vrolijke uiltjes


Ik heb 2 labels aan elkaar vast gemaakt,
met daar tussen een " doorzichtig " zakje.
Daar in heb ik een klein beetje confetti gedaan, 
om het extra feestelijk te maken.

Deze materialen heb ik gebruikt :

Pretty paper bloc " Country style " PK9130
Label CR1353
Uiltjes COL1357
Taart LR0341
Ballonnen COL1378
Cijfer " 15 " CR1282
Vlaggetjes 6002-0101
Tekststempel EC0138, PP1403

Groetjes Linda.

3 opmerkingen:

  1. Een prachtig label Linda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende verjaardagslabel Linda...hele mooie accentjes erop gemaakt...vooral die uiltjes zijn heel schattig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waanzinnig leuk label Linda! Zo vrolijk en de uiltjes hebben het naar hun zin :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen