maandag 22 februari 2016

Melkpakje " New Home "


Mijn zusje is pas verhuisd, 
ik heb voor haar dit leuke melkpakje gemaakt.
Ik heb het melkpakje versierd als een huisje.
Zo te zien voelen ze zich al helemaal thuis,
de krant is al bezorgd, en de laarzen staan al bij de deur.


Ook aan de vogeltjes is gedacht.
Zou dit vogelhuisje dit voorjaar nog verhuurd worden ? ;-)
Er is al een vogeltje aan komen vliegen, dus wie weet.


De poes van de buren is ook al nieuwsgierig naar 
de nieuwe bewoners, en heeft zijn plekje op
het hek al in genomen.


Naast het huis staat een grote boom,
de eerste vlinder laat zich al zien,
 zou het voorjaar er bijna aan komen ?

In het huisje heb ik een zakje 
met snoepsleutels gestopt,
wel toepasselijk toch ?

Deze materialen heb ik gebruikt:

Dutch doobadoo box art " Melkpakje " 470.713.013
Pretty paper bloc " Eline peach & Mint " PB7047
Paper bloc Noor! design  " Bricks " 6011-0015
Hekje LR0205
Boom LR0203
Klimop en vogelhuisje LR0206
Laarzen LR0316
Gras LR0360
Poes ADD10023
" New Home " CR1314
Brievenbus - deurklink LR0312

Groetjes Linda.

3 opmerkingen:

  1. Tis net een écht huisje...:-), leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi opgepimpt melkpakje als huisje Linda...hele leuke details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen