donderdag 21 december 2017

Dag meneer de sneeuwman... ♪ ♪ ♪


Dag meneer de sneeuwman waar kom je vandaag ♪ ♪ ♪
Dit liedje hebben we allemaal wel eens gezongen, het kwam
in me op toen ik naar de sneeuwpop zat te kijken.
Vandaag is het 21 december, dus de winter is officieel begonnen.
We hebben natuurlijk al wat sneeuw gehad, maar wie 
weet komt er binnenkort nog wel wat.
Dan komt er vast weer een sneeuwpop achter het huis...altijd leuk toch. ;-)

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge :

" Alles mag + optie kerst " 
op het blog van Marianne design kreadiva's

Deze materialen heb ik gebruikt : 

Pretty Papers Bloc " Après ski " PK9142
Snow paper CA3104
Sneeuwpop COL1413
IJskristal CR1252
Ronde mal CR1248
Hulstblaadjes CR1343
Tekststempel Eline's x-mas handlettering EC0157
Knipvel " Eline's snowy backgrounds AK0069
Tekst " Winter " 6002-2033
Foam ball clay ( Craft emotions )
Plaksteentjes

Groetjes Linda.

3 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Linda. weer heel erg leuk gemaakt. ik onthou dit even. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kerstkaartje Linda, heel mooi winters tafereeltje erop met dat schattige sneeuwpopje...

    Alvast hele fijne Kerstdagen
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke winterse kaart Linda. Tof om het achtergrondje van Eline op deze manier te gebruiken.
    Fijne feestdagen toegewenst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen